Veelgestelde vragen
Heb ik een doorverwijzing van een huisarts nodig?
Ja, zonder voorschrift van een arts kan er geen terugbetaling gebeuren van het ziekenfonds. Ga dus steeds eerst langs bij uw huisarts of specialist als u klachten heeft.
Wat is de procedure voor nieuwe patiënten?
Via het tabblad 'Contact' vindt u de praktische informatie over het maken van een afspraak. Nieuwe patiënten worden gevraagd naast het voorschrift ook zeker hun identiteitskaart mee te brengen bij de eerste afspraak.
Wat kost een behandeling?
Ik ben geconventioneerd. Een overzicht van de conventietarieven en terugbetaling vindt u hier.
Is de praktijk rolstoeltoegankelijk?
Ja, de praktijk is via de straat zonder problemen toegankelijk met een rolstoel.
Hoe kan ik de praktijk bereiken?
De praktijk is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer. Op 20 meter van de praktijk bevindt zich een bushalte voor buslijnen 5a en 5b. Met de auto kan u in de hele straat parkeren en voor wie met de fiets komt, is er een openbare fietsenstalling aan de overkant van de straat.
Zijn huisbezoeken mogelijk?
Ja, huisbezoeken zijn mogelijk wanneer het voor u niet mogelijk is om naar de praktijk te komen. Dit kan binnen de straal van 1 km van de praktijk en in de regio Nieuw-Gent.
Wat moet ik doen bij annulatie?
Om een kostenloos te annuleren, moet u 24u op voorhand verwittigen. Dit kan telefonisch of in het weekend per mail. Indien u laattijdig verwittigt, zal een sessie in rekening gebracht worden.